Ahad, 30 Ogos 2009

pertemuan yang tiada makna...

hari demi hari terasa hangatnya pertemuan itu,tapi hari ini seolah-olah tidak bernyawa,aku tidak mengerti hati dan perasaannya...apa yang dikatakan olehnya...seolah-olah ada rahsia disebalinya,kenapa aku diperbodohkan,kenapa aku percaya..kenapa aku merayu...dan kenapa aku harus dikecewakan...

aku mencari sekian lama teman istimewa,aku mengharap dengan kenalan ini aku dapat membaiki laluan yang sebelum ini...aku fikirkan detik-detik ini yang aku tunggu selama ini...aku rindu,dalam tidor bermulanya satu kisah...detik pertama aku melafazkan bahagia...kau bawa aku menemani dirimu,ingin aku rindu selalu,dan tak ingin kehilangan dirimu..aku impikan kasihmu yang membawa erti rindu kita berdua.
tapi semuanya hanya mimpi,tiada yang bermula semuanya berakhir dengan pasrah.aku tabah meniti hidup..

mungkin ini tadkir kerana kesilapanku yang lalu...aku kesal aku tidak perihatin dengan keadaan sekeliling...aku taubat...aku insaf dengan hayalan aku yang lalu...
aku impikan kebahagian kembali...aku gagah cuba bangun untuk mencuri hatimu kembali
hanya selamanya-lamanya aku bertahtih untuk mencuri bahagia itu kembali...begitu banyak perasaan yang aku cuba ingin luahkan,aku belajar...aku belajar...kerana aku benar-benar sayang...andai aku diberi peluang...aku akan buktikan kasih dan sayang...aku tidak mainkan perasaan kamu,aku ikhlas,aku jujur dan tekad aku mampu berkata aku sayang akan kamu...situasi ini dapat mengubah haluan dan aku tahu....
hanya waktu dan masa akan membuktikan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan