Selasa, 20 Mac 2012

kau ilham ku

segala norma yang berlaku aku tak pernah jangka
hadir sebagai " bintang " aku anggap suria bagi diri aku
bisik dalam fasra hati,biarpun aku lebur aku tetap berlagu

aku sekarang hidup dalam imaginasi..selamanya aku rasa tak lengkap
"tanpa hadirnya bintang"
aku tunggu bintang bersinar.. 11.3 dan 18.3 hari yang tak pernah aku lupa
sering bermain dalam ingatan..aku tak pandai bermadah tapi aku berikan yang terbaik..aku mampu berdoa..semua disaksikan dengan alunan dan melodi..bertemankan sunyi..dan blog sebagai madah sejadah cinta..

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya
Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya

Cintaku padamu " wahai bintang "

poyo je aku nie..hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan